سانسور تلفات جانی نظامیان آل‌سعود در مناطق درگیری با نیروهای یمنی
سانسور تلفات جانی نظامیان آل‌سعود در مناطق درگیری با نیروهای یمنی
چهار شنبه 21 مرداد 1394 ساعت | بازدید : 2422 | نویسنده : خبر گذاری انصار نیوز | ( نظرات )
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبرنگار المسیره در استان صعده گفت: نیروهای یمنی در جبهه شمال در آمادگی کامل به سر می برند. همه جبهه ها در مناطق مرزی شمال ناآرام است. نیروهای یمنی به عملیات شدید فرسایشی علیه نیروهای سعودی اقدام کرده اند. به عنوان مثال نیروهای یمنی بارها به جبل المخروق حمله کردند و دهها دستگاه انواع خودروی نظامی بزرگ و کوچک در این مرکز نظامی منهدم شده است.
 
این سناریو در بیشتر مراکز نظامی سعودی که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی به آنها حمله می کنند، تکرار می شود.
 
این خبرنگار گفت حملات نیروهای یمنی به مواضع نظامی سعودی در پاسخ به جنایات آنهاست و این حملات نیز تنبیهی است و پاسخی اساسی در قالب گزینه های راهبردی است که از آن سخن به میان می آید. نظامیان سعودی با حملات فرسایشی نیروهای یمنی مواجه شده اند و سعودی ها تلفات بسیار سنگینی را متحمل می شوند، اگرچه سعودی ها این تلفات را رسانه ای نمی کنند و سانسور می کنند. واقعیت آن است که تلفات سنگین جانی و تسلیحاتی به نیروهای سعودی در طول مرزها با یمن در جبهه های نجران، جیزان و ظهران عسیر وارد می شود.
 
نظامیان سعودی از پشتیبانی گسترده هوایی برخوردارند و انواع هواپیماها و بالگردها و انواع هواپیماهای شناسایی از نیروهای مهاجم سعودی پشتیبانی می کنند اما هیچ یک از اینها مانع حملات نیروهای یمنی به مواضع نظامیان سعودی نشده است و آنها شیوه های مختلف از جمله کمین و یورش به مواضع نظامی را ادامه می دهند. موضوع تأمل برانگیز آن است که نیروهای یمنی هرگاه اراده بکنند به مواضع نظامی سعودی ها حمله می کنند.
 
خبرنگار المسیره گفت: هرگاه متجاوزان سعودی در باز پس گیری یک موضع نظامی شکست می خورند یا نمی توانند به اهداف خود در مرزها برسند به حملات توپخانه ای به روستاهای مرزی یمن با عربستان اقدام می کنند و انتقام می گیرند.
 
خبرنگار گفت: سعودی ها در حملات موشکی خود به مناطق مرزی یمن از موشکهای حاوی مواد سمی و شیمیایی استفاده می کنند که این مسئله باعث می شود خاک این مناطق ، حاصلخیزی خود را به مدت چند سال از دست بدهد. سعودی ها حتی به کاروانهای حامل کمکهای غذایی در مرزها حمله می کنند.

انصارنیوز
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 263
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :